❀پسر گلم آقا نویان❀❀پسر گلم آقا نویان❀، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 10 روز سن داره
❀زندگی مامان و بابا❀❀زندگی مامان و بابا❀، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

نی نی ناز

احساس مامان و بابا شدن

1393/3/7 9:38
نویسنده : نوشین
293 بازدید
اشتراک گذاری
همیشه با خودم فکر می کنم که پدر و مادر شدن چقدر می تونه زیبا باشه!!
وقتی عکس نی نی ها رو می بینم
و احساس من و بابایی رو در مقابل بچه ها می بینم
یقین پیدا می کنم زیباترین احساس ، احساس پدر و مادر بودنه
 
نی نی
عزیزکم
از خداوند می خواهیم
بابامجید و مامان نوشین بتونن بهترین پدر و مادر برای شما باشند
و شما را اول از همه به بهترین نحو به دنیا دعوت کنیم و بعد از آمدن در وجود مامانی , 
مامان نوشین بتونه بهترین پذیرایی مادی و معنوی رو برات بکنه و به بهترین شکل به دنیا بیای
و به خوبی بزرگت کنیم
من و بابایی
از عمق وجودمان عاشقانه دوستت داریم و قلبمان به عشق آمدنت خواهد تپید
 
دوستت داریم
پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان هلیا
7 خرداد 93 10:34
سلام نوشین جونم ، ان شاا... که همینطوره عزیزم آرزو میکنم هرچه زودتر به خواسته ت برسی گلم
نوشین
پاسخ
ممنونم عزیزم
فاطمه ع
9 خرداد 93 20:33
انشاا.. عزیزم اون روز نزدیکه
نوشین
پاسخ
ممنونم عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی ناز می باشد