❀پسر گلم آقا نویان❀❀پسر گلم آقا نویان❀، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 27 روز سن داره
❀زندگی مامان و بابا❀❀زندگی مامان و بابا❀، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره

نی نی ناز

22 هفتگی

1393/7/24 12:00
نویسنده : نوشین
963 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق دله مامان 

 

چند روزی میشه مامانی تکونای شما رو حس میکنه 

 

مامانی وقتی به شکمم نگاه میکنم تکون میخوره انقدر ذوق میکنم که نگو

 

خیلی دوست دارم عزیزه دلم خدا محافظ همه نی نی ها باشه 

محافظ تو دلی منم باشه 

 

خوب مامانی از چکاب های ماهانه بگم که

 

من و بابایی و مامانی جون (مامان خودم) و بابایی جون( بابا خودم )

 

رفتیم پژوهشکده رویان پیش خانم دکتر غدد

 

تا آزمایش تیروئید و قند مامان رو نگاه کنه

گفت همه چیز خوبه ولی یه کم قند بعد صبحونه بالاست

و برای مامانی انسولین نوشت مامانی ناراحت شدم

 آخه هم بایدقرص تیروئید بخورم هم انسولین

ولی چاره ای نیست به خاطر شما هر کاری میکنم

 فقط از خدا خواستم مراقبه تو دلیه من باشه الهی فداش بشم

 خلاصه آزمایش خون غربالگری دوم هم گرفتم و

نوبت سونو غربالگری بود که باید انجام میدادم نوبتم شد

رفتم داخل دو تا تخت بود با دو تا دکتر که منشی

منو راهنمایی کرد رو تخت راست بخوابم مامانی

خانم دکتر این تخت خیلی بد اخلاق بودmad0130 Free Emoticons   Angerو داپلر رو رها میکرد

و شروع میکرد با تلفن حرف زدن که شب مهمون داره

و از این حرفا آخر سر هم منشی بهم گفت بیا پایین

بعد بهم گفت برو یه نیم ساعت دیگه بیا منم رفتم بیرون بابایی

هم برامون ناهار خرید خوردیمcharacter00267 Free Emoticons   Characters و بعد

نیم ساعت رفتم داخل که اینسری رو تخت چپ خوابیدم

خانم دکتر چشمش به مانیتور بودو منم از مانیتور جلو شما رو میدیم

گفتم خانم دکتر همه چیز خوبه بچم سالمه گفت

همه چیز خوبه خیالم راحت شدبعد گفت نی نی کوچولو

شما پسملیه نازهAU のデコメ絵文字 دلم آروم شد که همه چیز خوبه

 سونو آنومالی هم انجام داد و اومدم بیرون به مامانی بابایی

که پشت در بودن گفتم همه چیز خوبه

 و نی نی پسملیه کلی ذوق کردن

 و مامان جون گفت برم به بابا جون بگمsmile emoticon kolobok

 که طفلی بیرون منتظرمون بود اینم از

شرح حال این روزامون منتظرتم عزیزم که زودی بیای پیشم 

 

عکس عاشقانه متحرک

 

پسندها (15)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (30)

♥ مامان مهیلا ♥
24 مهر 93 15:24
وای خدا روشکرنی نی ما یه پسره خداحفظش کنه مواظب خودت باش
نوشین
پاسخ
ممنونم عزیزم حتما
فاطمه ع
24 مهر 93 16:23
سلام خانم خانما خوبی؟؟ خوشگل خاله خوبه؟ خدارو شکر که همه چی خوبه گلم مبارک باشه پس کوچولوت پسر شده حالا منکه عشق پسرم حتما دختره شوخی کردم هر چی خدا صلاح میدونه بمنم عطاکنه التماس دعا نوشین جون
نوشین
پاسخ
سلام فاطمه جونم قربونت منم خوبم نی نی کوچولو منم خوبه عزیزم باورت نمیشه من اصلا نپرسیدم چیه فقط گفتم خانم دکتر سالمه بعد خودش گفت سالمه و پسمل هم هست محتاجیم به دعا مراقبه فندق خاله هم باش
مامان ریحان
24 مهر 93 18:04
سلام خوشحالم از آشناییتون نی نی هامون هم سنن ان شالله سلامت باشن لینک شدی دوست عزیز
نوشین
پاسخ
منم همینطور عزیزم انشاا... همه نی نی ها سلامت باشن منم با افتخار شما رو لینک کردم
مامان سارا
25 مهر 93 11:11
آخی عزیزم
نوشین
پاسخ
مامان گلشن
25 مهر 93 16:12
سلام مامان پسملی.حالتون چطوره.خدای مهربون مراقب خودتون وپسملی ناز باشه
نوشین
پاسخ
ممنونم مامان گلشن خدا نگهداره دخملیه نازت باشه
مامان آنیسا
26 مهر 93 11:05
بسلامتی عزیزم
نوشین
پاسخ
سلامت باشی مامانی جون
مادر دیبا
26 مهر 93 18:05
سلام مامانی ای جااااااااانم ایشالا پسملی ناز و تپپپپپپپپپلی ات رو بسلامت در اغوش بگیری عزیزم
نوشین
پاسخ
فدات مامان دیبای عزیزم دخملی رو از طرف من ببوس
مامان و آیلین
26 مهر 93 21:11
سلام عزیزم امیدوارم که حال خودت و پسملیت خوب باشه خیلی خیلی مبارکه انشاءاله به خوبی تو بغل بگیرش و دکتر شدن و دامادیش رو ببینی عزیزم مواظب خودت و نی نی کوچولوت باش
نوشین
پاسخ
انشاا... زودی بیاد بغلش بگیرم چشم عزیزم مراقبه خودمو نی نی کوچولوم هستم ممنونم مامان و آیلین جون شما هم مراقبه خودتون باشید
فاطمه مامان نازنین زهرا
26 مهر 93 22:58
سلام خانومی مرسی که سر زدی ایشالا عکسه کوچولوت رو اینجا بگذاری ببینیمش بگو ایشالا
نوشین
پاسخ
انشاا.... فاطمه جان
مامان نازی
27 مهر 93 17:03
سلام عزیزم خدا رو شکر همه چی خوب بوده عزیزم ایشالله جفتتون سالم باشید
نوشین
پاسخ
مرسی عزیزم ممنون از دعات گلم
•♥مامان متین♥•
27 مهر 93 19:56
سلام نوشین جون خوبی؟ خیلی مبارکه ..ایشالا بسلامتی عزیزم شاد وسلامت باشی دوستم..
نوشین
پاسخ
ممنونم مامان متین گل
مامان ریحان
28 مهر 93 10:58
نی نی جونی چطوره؟ بفرما خصوصی
نوشین
پاسخ
هستی شاد
1 آبان 93 15:26
انشاا.. سالم و سرحال بیاد تو بغلت ممنون از حضورت
نوشین
پاسخ
انشاا... ممنونم از شما
مامان منا
3 آبان 93 16:49
سلام نوشین جون خداروشکر گل پسرت سلام وسرحال هستش خدا حفظش کنه
نوشین
پاسخ
ممنونم مامان منا جون خدا کورش جون برات نگه داره
zahra1367
3 آبان 93 20:35
سلام نوشین جووووونی... مبارک باشه گل پسری شدن جوجت..انشالا به سلامتی بیادبغلت...منم شکمم تکون میخوره وقتی نگاش میکنم چقده شیرینه..انشالا قسمت همه منتظرابه حق فاطمه زهرا...مراقب خودت باش
نوشین
پاسخ
سلام زهرا جون ممنونم گلم انشااا... هر چه زودتر بیاد پیشم صحیح و سالم به حق فاطمه زهرا نصیبه همه منتظرا بشه گلم خیلی شیرینه وقتی تکون میخوره
پَریسآگُلے
3 آبان 93 20:55
باتبادل لینک موافقی خبرم کن آدرس وبت یادت نره
نوشین
پاسخ
حتما عزیزم من شما رو با افتخار لینک کردم
پَریسآگُلے
4 آبان 93 9:41
لینکی گلم چندسالتونه
نوشین
پاسخ
پَریسآگُلے
4 آبان 93 9:42
.▓▓..▓▓ ..▓▓......▓▓ ..▓▓......▓▓..................▓▓▓▓ ..▓▓......▓▓..............▓▓......▓▓▓▓ ..▓▓....▓▓..............▓......▓▓......▓▓ ....▓▓....▓............▓....▓▓....▓▓▓....▓▓ ......▓▓....▓........▓....▓▓..........▓▓....▓ ........▓▓..▓▓....▓▓..▓▓................▓▓ ........▓▓......▓▓....▓▓ .......▓......................▓ .....▓.........................▓ ....▓......^..........^......▓ ....▓............♥.............▓ ....▓..........................▓ ......▓..........ٮ..........▓ ..........▓▓..........▓▓ بازم بیااااااااااااااااااااااا
نوشین
پاسخ
باشه گلم
زهرا
4 آبان 93 10:29
سلام نوشین جون ممنونم که بهم سر زدی انشاالله خدا نی نی توی دلتو برات حفظ کنه و صحیح و سالم بیاد توی بغلت مواظب خودت باش عزیزم
نوشین
پاسخ
خواهش میکنم مرسی عزیزم همچنین برای شما رو حتما
نیکو مامان محمد امیر
4 آبان 93 12:52
سلام نوشین جان امیدوارم زود زود نی نی بیاد توی دلت دنبال آیه های بالا بودم دیدیم اینجا نوشتی خوشحال شدم مرسی
نوشین
پاسخ
ممنونم عزیزم تو دلم هست گلم خواهش میکنم
پَریسآگُلے
4 آبان 93 17:58
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤ دوســـــــــــتت دارمــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ (◠‿◠) ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
نوشین
پاسخ
لطف داری عزیزم منم همینطور
پَریسآگُلے
4 آبان 93 18:06
__$$ __$$$ __$$$$__________________$ __$$$$$________________ $$ __$$$$$$$______________ $$$ __$$((▂))$$$____________$$$$ __$$$$$$$$$$_________$$((▂))$ __$$$'¤'¤'$$$$$______$$$$$$$$$ __$$$¤'¤'¤'¤$$$$___$$$$'¤'¤'¤$$$ __$$$'¤'¤'¤'¤'¤$$$__$$$¤'¤'¤'¤$$$ __$$$$'¤'¤'¤'¤'¤$$$ $$$'¤'¤'¤'¤'$$ ___$$$$'¤'¤'¤'¤'¤$$$ $$'¤'¤'¤'$$$ _____$$$$'¤'¤'¤'¤$$$ $$'¤'¤'$$$ __$$$$$_$$$'¤'¤'¤'¤$ $$'¤'¤$$ _$$((▂))$$$$$_$$$$$$$$$$$_O_O $$$$$$$$$$$$$$$_$$$$$$_ _ $ $ $$$'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤$$$$_$$___$ $ $$$$'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤$$$$_$$$ _$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$ __$$$((▂))$$$$$_$$$$$ ____$$$$$$$_$$$$$ _________$$$$$ ______$$$ _____$¤ ___$¤ __$¤ __$¤______________¤¤¤¤¤ ___$¤________¤¤¤¤¤●¤¤¤¤¤$$ ____$¤______¤¤¤¤¤¤¤●¤¤¤¤¤_$$ ____$¤______¤¤¤¤¤¤¤¤●¤¤¤¤_¤¤ ____$¤______$$$●$$$¤¤●¤¤__$$ ___$¤________$$$$$$¤¤____¤¤ __$¤__________♥$$$¤_____$$ __$¤___________$$$_____¤¤ ___$¤________$$$$$$$___$$ ____$¤_____$$$$$$$$$$___¤¤ _____$¤___$$$$$$$__$$$___$$ _____$¤____$$$$$____$$$___¤¤ _____$¤__$$$$$$$_____$$$__$$ ______$¤$$__$$$$$_____$$$ ______$$¤___$¤¤¤¤$$_____$$ ____$$__$¤__$¤¤¤¤¤$$_____$$ __$$_____$¤_$¤¤¤¤¤¤$$____$$ ___________$¤¤¤¤¤¤¤$$___$$ _________$¤¤¤¤¤¤¤¤$$ _______$¤¤¤¤¤¤¤¤$$ _____$¤¤¤¤¤¤¤¤$$ ___$¤¤¤¤¤¤¤¤$$ _$¤¤¤¤¤¤¤¤$$ $¤¤¤¤¤¤¤$$ $¤¤¤¤¤$$ _$¤¤¤$$ __$¤¤$$ ___$¤$$ ____$$$ _____$$ ______$$ _______$$ ______$$$$$$ _____$$$$$$$$$ _____$$$$$__$$$$ ______$$$$$__$$$$
فاطمه ع
4 آبان 93 18:43
سلام عزیزم ممنون که سرزدی منم تسلیت میگم ان شاا.. فرزندان حسینی تربیت کنیم
نوشین
پاسخ
ان شاا.. عزیزم
•♥مامان متین♥•
4 آبان 93 20:41
نوشین
پاسخ
مامان فرشته كوچولو
6 آبان 93 13:18
سلااااام ، مباركه پسر گلتون ايشالا زيرسايتون صد و بيست ساله بشه
نوشین
پاسخ
مرسی گلم همچنین دختر گله شما
سمیرا
7 آبان 93 17:39
سلام نوشین جون خوبی عزیزم وااااااااااااااااااای چقدر خوشحال شدم تازه الان فهمیدم نینی کوچولوت تو راهه . عزیزم ببخشید یه مدتی نبودم که بهت سر بزنم اگه بدونی چقدر خوشحال شدم بهت تبریک میگم نوشین جون ایشالا بارداری خوبی داشته باشی مراقب پسمل گلت باش بوووووووووس
نوشین
پاسخ
ممنونم سمیرا جون من همیشه به شما سر میزدم خوبی گلم ؟سامیار جون خوبه از طرف من ببوسش
مهربوون
8 آبان 93 15:44
سلام عزیزم.... من از وب فاطمه جون با شما آشنا شدم.... ایشالا نی نیتون به سلامتی بیاد بغلتون
نوشین
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم من دو باری اومدم وبتون تا پیام براتون بزارم ولی چون تمام مطالباتون رمز دار بود نتوننستم
مامان ریحان
10 آبان 93 11:56
سلام ختم قران داریم یه سر بزن
نوشین
پاسخ
باشه عزیزم
مهربوون
10 آبان 93 23:46
خصوصی داری خانومی
نوشین
پاسخ
مامان هلیا
11 آبان 93 14:17
اییییییییییییییی جونم پس نی نی مون پسلمه الهی من قربونش برم.خدا رو شکر که همه چی خوبه، مامانی مواظب خودت و پسرکوچولومون باش، خیلی دوستون دارم مامانی شرمنده دیر اومدم راستش اصلا متوجه . نشده بودم آپ کردی
نوشین
پاسخ
خدا نکنه عزیزم خدا هلیا جون رو برات نگهداره ممنونم عزیزم ما هم مراقبه خودمون هستیم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی ناز می باشد