❀پسر گلم آقا نویان❀❀پسر گلم آقا نویان❀، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره
❀زندگی مامان و بابا❀❀زندگی مامان و بابا❀، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره

نی نی ناز

بدون عنوان

1393/10/19 10:30
نویسنده : نوشین
721 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم بازم شرمنده که انقدر آپ کردنم طول کشید آخرین چکاپ که رفتم پیشه دکترم یعنی 7دی بهم گفت که جفت چسبیده به رحمت و باید با رحم بیرون بیاد من دیگه نمیتونم برات کاری کنم سری برو بیمارستان امام خمینی و اونجا پرونده تشکیل بده و دیگه پیش من نیا چون فقط امام خمینی دارویی داره که هنگام زایمان میتونه بهت تزریق کنه که باعث بشه جفت از رحم جدا بشه خلاصه من هم فرداش با مامان جون رفتیم ولی اون روز انجام ندادن و گفتن فردا صبح ساعت 8 بیا بلاخره فرداش پرونده تشکیل دادیم فشار مامان رو که گرفتن گفتن 17هست باید سریع بستری بشی منم همین جوری موندم بستری من اومده بودم پرونده تشکیل بدم 8 روزی بیمارستان بستری بودم داشتم دیونه میشدم هم فشارم بالا پایین میشد هم قندم بماند که هر روز nstمیکردن(نوارقلب)و سونو دو روز آخر هم با سونو متوجه شدن که اولین سونویی که اینجا شده بودم آب دور جنین 9.5بوده وحالا 6شده که ازم پرسیدن آب ریزش داری ولی من نداشتم با ماینه داخلی هم آب ریزش نداشتم و گفتن مایعات بخور که تو اون دو روز خیلی آب خوردم و خدا رو شکر شد 12حالا هم چند روزی هست منگم و از خستگی نا نداشتم ممنونم که به فکرم بودی مامان جون حالا هم کار هر روزم شده شمردنه حرکتات عزیزم و قند و فشارم رو چک میکنم تا ببینم خدا چی میخواد تو رو خدا برام دعا کنید خیلی اوضاعه بدی دارم

پسندها (9)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (22)

مامانی
19 دی 93 11:19
سلام نوشین عزیزم خوبی؟خداررو شکر به خیر گذشته...دکی به منم گفته بستری ایشاا... که نیازی نباشه
نوشین
پاسخ
نگران نباش عزیزم انشاا... نیاز نیست و همه چیز خوبه
مامان ریحانه
19 دی 93 11:25
عززززززیزم انشالله که همه چیز ختم به خیر میشه و فرشته کوچولوت صحیح و سلامت میاد تو آغوش گرم و پر مهرت نوشین جون تو این ماههای آخر اصلا استرس نداشته باش چون اصلا استرس برات خوب نیست به خدا توکل کن انشالله همه مشکلاتت حل میشه و به سلامتی فارغ میشی راستی عیدتم مبارک
نوشین
پاسخ
قربونه مهربونیات ممنونم از این که بهم قوت قلب میدی خدا بچ هاتو برات نگهداره گلم ولی یه کم سخته نگران نبود خیلی اذیت شدم خدا به همه کمک کنه
مامان ریحان
19 دی 93 13:23
سلام عزیزم،پس بگو چرا دلواپست بودم، به خودت استرس وارد نکن عزیزم خوب استراحت کن ان شالله همه چی خوب پیش میره و نی نی بسلامتی میاد بغلتمراقب خودتون باش
نوشین
پاسخ
عزیزم نمیدونی بهم چی گذشت تو این چند وقت ممنونم که به فکرم بودی خدا دخمله گلتو برات نگهداره من که همش عذاب کشیدمو گریه کردم دلم برای جوجو کوچولومم سوخت که انقدر اذیت شد برام خیلی دعا کن
مادرانه
19 دی 93 13:35
سلام تبریک میگم بهتون بابت وبلاگتون از شما دعوت میکنم از وبسایت مادرانه دیدن کنید و اگر صلاح دونستید لینک زیر رو با عنوان بارداری در قسمت لینک دوستان خودتون قرار بدید شما میتونید از مطالب سایت ما هم تو وبلاگتون استفاده کنید. با تشکر http://madaraneh.com/fa/content/cat/7.html
مامانی و بابایی دخمل طلا
19 دی 93 19:02
سلام نوشین جان عزیزم الهی بگردم دوست نازنینم چی کشیدی خدارو شکر خودتتو نی نی خوبید انشاالله به امیدخدا سالم دنیا بیاد و ببینیش و این روزای سخت یادت بره
نوشین
پاسخ
خدا نکنه عزیزم واقعا دلم یه غوغایی که نگو خیلی محتاج دعا هستم انشاا... این روزای سخت بگذره
مامان
20 دی 93 8:52
سلام عزیزم نسرین جون نگران نباش انشاا... بسلامتی و دل خوش همه چیز انجام میشه.
نوشین
پاسخ
ممنونم مامان جون برام خیلی دعا کن
مامان کیانا و صدرا
20 دی 93 10:32
ایشا...بهتر میشی نوشین جون.سخته واقعا!!!مخصوصا نگرانی و استرسی که الان داری.درکت میکنم.اما امیدوار باش و مطمئن باش که نی نی جون به سلامتی میاد پیشت و قول میده مامی جونشو نگران نکنه.شاد باشی و سلامت
نوشین
پاسخ
ممنونم مامان کیانا و صدرا قربونت برم که انقدر مهربونی و بهم قوت قلب میدی خدا بچه هاتو برات نگهداره
مامان نازی
20 دی 93 10:47
سلام عزیزم خیلی ناراحت شدم امیدوارم که همه مشکلاتت برطرف بشه و نی نی ت سالم و به موقع بیاد بغلت منم فشارم بالا رفته و دکتر میگه تا اخر همین هفته ختم حاملگی میدم
نوشین
پاسخ
قربونت مامان نازی جون خوش به حالت برای منم خیلی دعا کنانشاا.. مشکلات شما هم بر طرف میشه گل پسرتو بغل میکنی
پانیذ
21 دی 93 11:58
سلام عزیزم. وای غصه نخور. دیگه چیزی نمونده. ان شاالله نی نی به سلامتی به دنیا می آد. غصه شو نخور. بسپار به خدا. هر لحظه دعا گوت هستم و برات طلب خیر دارم. راستی! نی نی ما هم خدا رو شکر اومد.
نوشین
پاسخ
اره عزیزم ولی انقدر دیر میگذره که نگوخدا خودش کمک کنه به همه تو دلی ها.ممنونم عزیزم قربونتخدا رو شکر پانیذ جون مبارکت باشه مادر شدنت انشاا... به خیر و خوشی بغلش کنی
مامانی
21 دی 93 21:59
سلام نوسشین جون خوبی حالت بهتره؟
نوشین
پاسخ
همش چشمم به شکممه که تکون بخوره خسته شدم
زیــنب (مامان)
21 دی 93 23:51
سلام عزیزم توکل به خدا کن هیچ اتفاقی برات نمی افته غصه نخور منم برات دعا میکنم
نوشین
پاسخ
قربونت برم ممنونم
مامانی و بابایی دخمل طلا
22 دی 93 12:08
نوشین عزیزم دوست مهربونم درکت میکنم منم همینطوری بودم یه احساسی توام با عشق و انتظار و استرس حق داری آخه تا چند روزه دیگه مادر شدنو حس میکنی که تاحالا حس نکردی با تمام دردای زایمان ولی نمیشه از حس زیبای لحظه تولد فرزند بگذریم بهترین حس دنیا اولین بار دیدن فرزندته این قدر لذت بخشه من دلم روشنه عزیزم زایمان خوبی خواهی داشت با یه نی نی خوشمل مامانی التماس دعا دارم دوست خوبم
نوشین
پاسخ
فقط همین حس دیدار که آرومم میکنه خدا به هر کی این میوه بهشت رو نداره بده البته سختی های خودشو داره ولی به قول شما لحظه تولد لذت بخشه خدا به هممون کمک کنهمحتاجیم به دعا عزیزم
مامان ریحان
22 دی 93 13:21
نوشین جان بفرما خصوصی
مامانی و بابایی دخمل طلا
22 دی 93 14:44
____________$$$$$$ ___________$$$$$$$$ ___$$$$$$$__$$$$$$__$$$$$$ __$$$$$$$$$_ $$$$$_ $$$$$$$$ ___$$$$$$$$$_$$$$$_$$$$$$$$ ____$$$$$$$$_ $$$$_$$$$$$$ ________$$$$$_$$$_$$$$$ _$$$$$$$$$_ $____$_$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$ $______$ $$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$______ $$$$$$$$$$$ _$$$$$$$$$_$_____$_$$$$$$$$$ _________$$$$$_$$$_$$$$$ _____$$$$$$$$_ $$$$_$$$$$$$ ____$$$$$$$$$_$$$$$_$$$$$$$$ ___$$$$$$$$$_ $$$$$_ $$$$$$$$ ____$$$$$$$__$$$$$$__$$$$$$ ____________$$$$$$$$_$$ _____________$$$$$$_ $$ ______$$$$$_________$$ _____$$$$$$$_______ $$ ___$$$$$$$$$$$_____$$ _____ $$$$$$$$$___ $$ ________$$$$$$$__$$ __________$$$$$_$$ ___________$$$$$$ ____________$$$$ _____________$$ ____________$$____$$$$$$$ ___________ $$___$$$$$$$$$$ ___________$$__$$$$$$$$ ___________$$_$$$$$$ ___________$$_$$$$$ ___________$$$$$$ ___________$$$$ ___________$$ تقدیم به نوشین عزیزم مامانی مهربون و نی نی کوچولوی خوشملمون
نوشین
پاسخ
مامانی و بابایی دخمل طلا
22 دی 93 14:55
نوشین جان قدر تک تک لحظاتتو بدون که واقعا شیرین و تکرار نشدنیه نوشین جان ماه آخر سوره انشقاق زیاد بخون واسه زایمان راحته من امتحان کردم واقعا راضی بودم حداقل روزی یک بار بخون البته سوره مریم رو هم شنیدم واسه زایمان راحت امیدوارم یه زایمان راحت داشته باشی و نی نی هم به سلامتی دنیا بیاد انشاالله التماس دعای زیاد...
نوشین
پاسخ
قربونت مامان حلما عزیزم حتما به توصیه هات عمل میکنم ممنونم گلم
مامان مبینا
23 دی 93 13:07
نوشین جون سلام تو رو خدا به خودت استرس وارد نکن استرس سم برات منم از ته دلم برات دعا میکنم که نی نی صحیح وسالم بیاد بغلت امییییییییین
نوشین
پاسخ
ممنونم دوسته خوبم
مامانی و بابایی دخمل طلا
23 دی 93 14:39
حرفات درسته واسه همینه بهشت زیر پای مادرانه تازه نوشین جان وقتی نی نی خوشملمون دنیا بیاد میگه صدرحمت به بارداری میبی چقدر نی نی نیاز به مراقبت داره ولی بازم همش شیرینه خداکنه فقط سالم باشند میدونم الان تنها آرزوت سلامتی فرزندته انشالله به امید خدا سالم دنیا میاد و دل مامان و باباشو شاد میکنه خیلی مواظب خودت باش عزیزم
نوشین
پاسخ
آره عزیزم همه بهم میگن
مامانی و بابایی دخمل طلا
24 دی 93 15:44
سلام به نوشین گلم تمام حرفات درسته منم مثل تو میگفتم اگه دنیا بیاد ببینمش خیالم راحت میشه اینطوری همیشه نگران احوالشم الهی فدات شم به خدا توکل کن مطمین باش اگه خدا بخواد کسی رو نگه داره دست من و تو نیست و اگه هم نخواد بازم دست من و تو نیست منم واستون خیلی دعا میکنم صبور باش نوشین عزیزم بلاخره چی کار کنیم واسه این که بهشت بیاد زیر پامون باید سختی بکشیم دیگه انشاالله نی نی خوشملمون سالم دنیا میاد و دل مامان و باباشو شاد میکنه من دعاگوی شما هستم و از شمام التماس دعا دارم
نوشین
پاسخ
سلام عزیزم قربونت بشم عزیزم توکلم به خداست وبعد دعای شما عزیزان ممنون که برام دعا میکنی
مامانی و بابایی دخمل طلا
27 دی 93 11:21
سلام نوشین گلم نوشین جون هرروز به یادتم چشم حتما دعات میکنم انشاالله یه زایمان راحت و یه نی نی خوشگل سالم
نوشین
پاسخ
فدات عزیزم .ممنونم که دعا گویه منو نی نی کوچولو من هستید
مامان فرشته كوچولو
27 دی 93 22:46
سلام گلم ، توكلت به خدا باشه ، انشاءلله كه چيزي نميشه خدا خودش داده خودشم نگهدارشه من و نينيمم واستون دعا ميكنيم
نوشین
پاسخ
مرسی عزیزمخیلی ممنون بابت دعا
شيك پوش
11 فروردین 94 13:40
برایه خرید تاپ و تي شرت هایه خوشگل پسرانه و دخترانه از فروشگاه ما دیدن نمایید: http://ninitavalod.mihanblog.com
مامان هلیا
27 اردیبهشت 94 11:40
سلام نوشین جون،خوبی، چه خبر؟ نی نی مون چطوره؟ بابا دلمون تنگتونه چرا نمیای آپ کنی؟ خبرمون رو بگیر و از خودت و نی نی واسه مون بگو
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی ناز می باشد