❀پسر گلم آقا نویان❀❀پسر گلم آقا نویان❀، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره
❀زندگی مامان و بابا❀❀زندگی مامان و بابا❀، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره

نی نی ناز

26 هفتگی

1393/8/22 11:59
نویسنده : نوشین
659 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کوچولو مامانniniweblog.com

قربونت بشم که انقدر حرف گوش کنیniniweblog.com 

وقتی مامانی باهات حرف میزنه

وبهت میگه تکون بخوری شما هم یه تکون کوچولو میخوری 

واسه دلخوشیه مامان عزیزه دلمniniweblog.com 

خیلی دوست دارم خیلیniniweblog.com

 لحظه شماری میکنم برای دیدنت جوجو منniniweblog.com 

دیروز برای چکاب رفتم پیش خانم دکتر

عزیزم چون دارم به خاطر قند رژیم میگیرم

وزنم از ぷっくり。カラフル。可愛い。数字。 のデコメ絵文字ماه قبل ثابت بود و تغیری نکرده بود

اون لحظه نگران شما شدم که نکنه شما اذیت بشی

و وزن نگیری ولی خانم دکتر گفت

ربطی نداره نی نی کوچولو شما وزنی

که میخواد بگیره رو میگیره و ازぷっくり。カラフル。可愛い。数字。 のデコメ絵文字 ماه به بعد وزن اصلی

رو میگیره گلم خانم دکتر که جواب سونو غربالگری رو دید گفت

جفت هم که پایینه برام یه سونو دیگه نوشت

که انجام بدم ببینم جفت بالا رفته گلم انشاا....

که بالا رفته باشه یه کوچولو نگرانمبرای شماniniweblog.com 

 خیلی دوست دارم عزیزه دلم

 

pesebre

 

 

پسندها (10)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (16)

مهربوون
22 آبان 93 12:25
ایشالا که چیزی نیست عزیزم و جفت رفته بالا مواظب خودت و تو دلیت خیلی باش
نوشین
پاسخ
خدا کنه عزیزم ممنون
زیــنب (مامان)
23 آبان 93 20:13
سلام عزیزم همهء این نگرانیها طبیعی آخه مادر یعنی دلهره ونگرانی امیدوارم شالم وسلامت فارغ شی وفرزندی سالم وزیبا وصالح به دنیا بیاری من شما رو تو لینکم نداشتم ولی از الان جزئ دوستای خوب وبلاگیم شدید اگه دوست داشتی ما رو لینک کن مواظب خودت ونی نی ناز هم باش
نوشین
پاسخ
واقعا عزیزم حالا میفهمم مادرای ما چقدر سختی کشیدن مرسی انشاا.... عزیزم بابت دعای قشنگت ممنون که منوهم لینک کردید منم شما رو لینک کردم
فاطمه ع
24 آبان 93 14:35
چیزی نیست گلم نگران نباش منم جفت پایین بود2 هفته استراحت مطلق بودم خدارو شکر خوب شد زیاد راه نرو گلم ان شاا.. بهتر میشی تکون خوردناشو قرررررررررربون بره خاله اسم چی شد نوشین جان انتخاب نکردید
نوشین
پاسخ
خدا رو شکر که بهتر شد برای من هنوز نه ماه بعد باید سونو بدم ببینم رفته بالا .خدا نکنه خاله جونش هنوز صد در صد نشده
زهرا
24 آبان 93 20:19
انشاالله که جفت میره بالا نگران نباش عزیزم توکل به خدا انشاالله به سلامتی فارغ میشی
نوشین
پاسخ
ممنونم عزیزم انشاا... خدا از دهنت بشنوه
مامان و آیلین
25 آبان 93 19:19
سلام نوشین جون اصلاً نگرانی به خودت راه نده خدا خودش مواظب نی نی گلت هست عزیزم مواظف خودت باش
نوشین
پاسخ
ممنونم عزیزم حتما
مامان بهار
28 آبان 93 11:14
اووووم ولی نی نی ما گوش نمیکنه... هر وقت باباییش میخواد ببینیه تکون میخوره یا نه و دستشو میذاره رو دلم اصلا جم نمی خوره هر چی تو دلم منتظر میمونم و می گم مامانی تکون بخور نمی خوره...
نوشین
پاسخ
آخی عزیزه دلم این گل پسری هم برای مامان و باباش ناز میکنه خدا حفظش کنه
fafa
28 آبان 93 15:50
عزیززززززززززم خیلی مبارک باشه ایشالا قدمش خیر و پر برکت باشع جنسیتش رو متوجه نشدم دخمله یا پسره
نوشین
پاسخ
ممنونم فافا جون خدا گل پسریتو برات نگه داره عزیزم نی نی من پسره
ساناز مامى کياوش
29 آبان 93 2:27
عزيزم نگران نباش واسه منم جفت پايين بود کم کم رفت بالا با استراحت ايشالا اين روزا هم به سلامتى ميگذرن و نى نى مياد بغلت تا ميتونى استراحت کن که بعدا حسااااابى تلافى ميکنه نى نى
نوشین
پاسخ
جدی ساناز جون خیلی اذیت میشم برای من هنوز بالا نرفته چشم استراحت هم میکنم ممنون که سر زدی گل پسرنتو از طرف من ببوس
مامان بهار
30 آبان 93 9:33
حالا ما نمی دونیم چیکارکنیم ناز این نی نی ناز کم شه...
نوشین
پاسخ
عزیزم باید غافلگیرش کنی از صبح به شکمت نگاه کنی تا ببینی کی تکون میخوره
مامان بهار
30 آبان 93 9:35
نوشین جونم می تونم تو جعبه لینک هام،وبلاگت رو داشته باشم؟
نوشین
پاسخ
حتما عزیزم من شما رو لینک کردم
فرشته كوچولوي ما
2 آذر 93 17:51
سلام نوشين جان ، خوشحالم كه حال خودت و ني ني خوبه ، دختر منم خيلي شيطونه خيلي تكون ميخوره ولي تا به باباش ميگم بيا دستتو بذار و تكوناشو حس كن ، ديگه تكون نميخوره !!!! هنوز باباش تكوناشو نديده با اينكه بعضي وقتا خيلي شديد تكون ميخوره اميدوارم ديگه اين ناز و كرشمه ها رو بذاره كنار و واسه باباشم يه قر بده !!! خخخخخخ
نوشین
پاسخ
عزیزه دلم از دست این فسقلی ها که انقدر ناز میکنن چه میشه کرد باید نازشونو کشید
فرشته كوچولوي ما
3 آذر 93 11:55
سلام ، آره عزيزم ني ني منم بعضي وقتا زياد تكون ميخوره ولي بعضي وقتا كم ، فكر كنم عادي باشه ، وقتايي كه كار ميكنم و خودمو خسته ميكنم ، اصلا تكون نميخوره تا وقتي استراحت كنم
نوشین
پاسخ
خیالم راحت شد عزیزم ممنون امیدوارم این روزها هم به خوبی بگذره و زودی بیان بغلمون
مامان بهار
3 آذر 93 17:45
عزیزدلم ممنون از لطفتون منم شما رو لینک کردم تا بیشتر باهم دوست باشیم و در ارتباط
نوشین
پاسخ
ممنونم از شما خوشحالم که با شما آشنا شدم
♥ مامان مهیلا♥
4 آذر 93 15:16
سلام نگران نباش انشالله خوب میشه توکلت به خدا باشه راستی دیابتت ارثیه
نوشین
پاسخ
راستش دو طرف مادر بزرگام دارن اما دکتر گفت برای من قند بارداریه
مامان ریحان
5 آذر 93 18:16
مامان و نی نی چطورن؟ ان شالله بقیه راه رو هم بسلامتی بگذرونید و مشکل جفت هم حل بشه
نوشین
پاسخ
ممنونم مامان ریحان عزیزم
مامان منا
8 آذر 93 16:55
سلام نوشین جون ایشالله چند ماه دیکه یک نی نی ناز و خوشمل وسالم به دنیا می اری
نوشین
پاسخ
سلامت باشی عزیزم روی گل پسرتو ببوس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی ناز می باشد