❀پسر گلم آقا نویان❀❀پسر گلم آقا نویان❀، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه سن داره
❀زندگی مامان و بابا❀❀زندگی مامان و بابا❀، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره

نی نی ناز

29هفتگی

1393/9/10 9:42
نویسنده : نوشین
914 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قنده عسلم 

قربونت بشم کوچولوی منniniweblog.com

 مامانی دیروزی رفتم پیش خانم دکتری

که برای قند و تیروئیده مامان جونی آزمایشمو که دید گفت

باید دوزه انسولین رو از◆◇数字◆◇ のデコメ絵文字واحد به◆◇数字◆◇ のデコメ絵文字 واحد برسونی قند

بعد صبحانت بالاست منم این جوری شدمcrying sad hello kitty emoticon 

بعد تو همون پژوهشکده هم نوبت سونو گرفته بودم

بعد رفتم یه قسمت دیگه برای سونو که ببینم

جفت رفته بالا که متاسفانه نرفته بودcrying emoticon و خانم دکتر گفت که

دیگه فکر نمیکنم بره بالا گفتم خطری نداره

که گفت نه فقط سزارین میشی عزیزم منو ببخشcrying sorry emoticon خبرای خوبی

از شما نیاوردم انشاا... این دوران هم به

خیر و خوشی بگذره و شما بیایی بغلم دوست دارم

 

شکلک های شباهنگ Shabahang

 

پسندها (6)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (38)

مامان بهار
10 آذر 93 10:09
سلام عزیز دلم... الهی.ان شاءالله که طوری نیست...به سلامتی و خوشی نی نی خوشگلت میاد تو بغلت...نگران نباشی ها... برات بدتره... راستی از راهنماییت ممنون گلم... دیگه اینکه اسم پسر خوشگلتو نگفتی؟!چی میخواین بذارین باشوشو؟...اووووووووووم...به من نمی گی؟
نوشین
پاسخ
ممنون مامان بهار جون انشاا... به وقتش و سالم بیان بغلمون .بابت هفته های بارداری هم خواهش میکنم خوشحالمبه دردت خوردعزیزم رو اسم هنوز دو به شکیم مطمئنا شدیدم اول به شمامیگم
مامان ریحان
10 آذر 93 17:40
عزیزم نگران نباش ان شالله این 11 هفته رو بسلامتی میگذرونی مهم اینه که حال نی نی خوبه
نوشین
پاسخ
ممنونم دوسته خوبم انشاا...
•♥مامان متین♥•
12 آذر 93 13:15
سلام نوشین جونی خوبی ای جونم...ایشالا ب زودی زود این روزهای انتظار بسلامتی طی بشه دوستم...نگران نباش..چیزیه که درمان داره ایشالا که تو سرت نمونه خواهری...خیلی مواظب خودت باش عزیزم
نوشین
پاسخ
سلام مامان متین جون قربونت برم عزیزم ممنونم که بهم دلگرمی میدی انشاا.. نمونه
مامان هلیا
12 آذر 93 14:06
سلام عزیزم، الهی قربونت برم یه موقع ناراحتی نکنیا واسه پسرمون خطرناکه.ایشاا... که برطرف میشه اگه نشد هم سزارین میکنی دیگه عیبی نداره خب منم سزارین کردم، اصلا بهتر هست. راستی اسم نی نی رو انتخاب نکردین؟ما منتظریما بوس واسه خواهری گل خودم
نوشین
پاسخ
خدا نکنه عزیزم بلاخره نگرانی کمی هست گلم توکل به خدا انشاا.. هر چی خیره بشه ممنونم که به یادم بودی هلیا نفس خاله رو ببوس
مامان ریحان
12 آذر 93 18:17
بفرما خصوصی
نوشین
پاسخ
سمیرا
13 آذر 93 11:52
سلام نوشین جونم خوبی پسر گلمون خوبه نوشین جون منم سزارین بودم البته خودم خواستم اصلا نگران نباش خیلی دردش کمه من که خیلی رلضی بودم دردم خیلیییییی کم بود وقتی اون لحظه پسرتو بغل میکنی همه ی دردات فراموش میشه میدونم چقدر لحظه شماری میکنی حس خیلی خوبیه نگران وزن نی نی نباش ربطی به وزن خودت نداره من تو بارداری نزدیک 30 کیلو اضافه کردم خیلی پشیمونم ماه 7 به بعد خیلی چاق شدم قبلش خوب بودم ولی سامیار که به دنیا اومد سه کیلو و چهارصد بود نرمال بود اگه انقدر چاق نمیشدمم باز وزنش همین بود . مراقب خودتو پسر گلت باش عزیزم
نوشین
پاسخ
سلام عزیزم خدا رو شکر امروز بهترم خوبه پس سزارین شما خوب بوده و دردش کم اذیت نشدی در کل خدا رو شکر.انشاا... آره خیلی دوست دارم بغلش کنم خیلی حسه خوبیه خدا نصیبه همه آرزومندان بکنهآره منم دقیقا شنیدم که از7ماه به بعد وزن زیاد میشه.من خودم چون تو رژیم هستم بخاطر قند وزن زیاد اضافه نکردم انشاا... هر چی خیره بشه .پسره گلتو از طرف من ببوس
مامان جون سبحان
13 آذر 93 15:02
سلام عزیزم انشالایه گل پسرنازوسالم به دنیا میاری ازاین مسائل دربارداری زیاده اما فقط سعی کن اضطراب نداشته باشی که هم برای خودت هم نی نی سمه انشالابه سلامتی اسم جوجومون چیه؟
نوشین
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم انشاا... سعی میکنم از استرسم کم کنم ممنون که به فکرم هستی والا درباره اسم نی نی هنوز قطعی به نتیجه نرسیدیم انشاا... به زودی میزارم
زیــنب (مامان)
13 آذر 93 21:04
سلام عزیزم اینا همش تو بارداری طبیعی هستش وجای نگرانی نیست همهء این روزا میگذره وشما نی نی نازتو تو بغلت میگیری اون وقط هیچی از سختی های بارداری رو یادت نمیاد
نوشین
پاسخ
انشاا... عزیزم شما تجربتون از من بیشتر خیلی ممنونم که به فکر هستی و بهم دلگرمی میدی خدا فرشته های نازتو برات ببخشه
مامان نازی
14 آذر 93 2:04
سلام عزیزم ایشالله به خوبی و خوشی این دورانو بگذرونی مراقبه خودت باش
نوشین
پاسخ
حتما عزیزم ممنونم
فاطمه ع
14 آذر 93 17:58
سلام نوشین جون خوبی؟فسقلیت خوبه؟ نگران نباش عزیزم سزارین که بهترهمن از طبیعی میترسم ان شاا.. قندت هم خوب بشه مواظب خودت باش
نوشین
پاسخ
سلام فاطمه جون خدا رو شکر خوبیم همه میگن سزارین توکل بر خدا ممنونم عزیزم
مامانی
15 آذر 93 11:20
سلام نوشین عزیز خوبی؟ پسملی خوبه مواظبش باش. خودتم کم ترناراحت کن من ازتو بدترم سزارین شدی به منم خبر بده منم سزارینیم
نوشین
پاسخ
سلام عزیزم حتما انشاا... این دوران هم به خوبی خوشی تموم بشه نی نی گلی ها بیان بغلمون
مامانی
15 آذر 93 11:29
سلام نوشین جون..پسملی خوبه ؟مواظب خودت باش ایشاا.. نی نی خوشجل روبه سلامتی بغل کنی منم جفتم پایین مثل شما سزارینی
نوشین
پاسخ
سلام عزیزم خدا رو شکر خوبیم حتما گلم شما هم مواظبه دو قولوهات باشپس شما هم سزارینی هستی انشاا... به سلامتی بغلشون بگیری
مامان نازی
15 آذر 93 12:18
سلام نوشین جون ممنون گلم آدم کلی دل گرمی میگیره با وجود دوستای گلی مثه شما نوشین جون فعلا تکون های نی نی مون به قبل برگشته و بیشتر شده دیگه باید دو ماه باقیمونده رو آسه برمو آسه بیام
نوشین
پاسخ
سلام عزیزم قربونت مامان نازی جون منم خیلی خوشحالم دوستی مثل شما دارم خدا رو شکر که تکوناش بیشتر شده انشاا.. این دوران به خوبی سپری بشه بیان بغلمون این فسقلیها
مامان فرشته كوچولو
15 آذر 93 19:37
سلام عزيزم ، انشاءلله كه هرچي خيره پيش بياد ، اشكالي نداره سزارينو گذاشتن واسه همين مواقع ممنون كه سرزدي
نوشین
پاسخ
سلام گلم خواهش میکنم
مامان ریحان
16 آذر 93 21:48
سلام نوشین جان خوبی؟نی نی چطوره؟ دختر من که چند روزی هست حرکاتش منظم شدهشبا میخوابه و روزها بیدارچقدر خوبه که نی نی هامون هم سنن
نوشین
پاسخ
سلام عزیزم خدا رو شکر ما هم خوبیم والا من منظم بودنشو حس نمیکنم منم خیلی خوشحالم که نی نی هامون هم سنن
مامانی
18 آذر 93 21:00
سلام خوبی مامانی چه خبرا؟مامانی شما از کی حرکت نی نی رو حس کردی؟شبا میتونی بخوابی اذیت نمیشی؟ممنون میشم نوشین جون بگی گفتم شاید فقط خودم اینقدر سختمه
نوشین
پاسخ
سلام مامانی جون ممنونم شکر خداوالا برای من خیلی دیر بود از 22هفته بود ولی معمولا زودتر حس میکنن تکونا روشبا که نگو خیلی بد خواب شدم همش به دو طرف میخوابم تمام بدنم درد میکنه
♥ مامان مهیلا ♥
19 آذر 93 0:52
سلام گلم نگران نباش همه چیز خوب میشه تا میتونی قرآن و ادعیه بخون
نوشین
پاسخ
سلام عزیزم توکل به خدا تنها چیزی که آرومم میکنه همین قرآن و ذکر هست
مامانی
24 آذر 93 14:39
سلام مامان نوشین خوبی؟ این روزا خوب میگذره پسملی خوبه؟
نوشین
پاسخ
سلام عزیزم خدا رو شکر .شما چطوری دو تا نی نی فندقت خوبن تو شکمه مامانشون خوب تکون میخورن
مامان ریحان
27 آذر 93 15:37
سلام عزیزم، خوبین؟ منظورم از لگد های زیاد دخترم اینه که گاهی یک ربع بدون وقفه لگد میزنه البته همیشه اینجور نیست و حرکات دیگه هم داره اما اونقدر نیست که اذیت بشم
نوشین
پاسخ
سلام عزیزم قربونه این دخملی بشه خالش میدونم عزیزم شما چی میگی اون روز من یه عذابی کشیدم خیلی حرکتای نی نیم کم شده بود نمیدونم برای چیه یه وقتایی اینجوری میشه نمیدونم از غذا هست از تحرک هست خلاصه از ناراحتی گریه میکردم خدا خودش بهمون رحم کنه و مراقبه تو دلیهامون باشه ممنونم که جوابمو دادی حیلی نگران بودم
مامان هلیا
29 آذر 93 14:47
سلام عزیزم ، هلیا توی مسابقه عکس نی نی وبلاگ شرکت کرده،واسه اینکه برنده بشه باید بهش رای بدی عدد 29 رو به 1000891010اس ام اس کنی ممنون میشم، به دوست و آشنا هم خبر بده مرسی
نوشین
پاسخ
سلام عزیزم مامان هلیا جونم گلم من فرستادم انشاا... برنده بشه شب هم همسریم بیاد با گوشیهای اونم هم رای میدم گل دخملی رو ببوس
مامان ریحانه
1 دی 93 11:03
سلام نوشین عزیز ، ممنون که به من سر زدی انشالله که به زودی خدا نی نی نازتو تو آغوشت میذاره و عکسهای نازشو برامون میذاری خانمی با اجازتون شما را لینک می کنم به امید دوستیهای بیشتر
نوشین
پاسخ
سلام عزیزم ممنون از شما .مرسی انشاا... حتماعزیزم منم شما رو با افتخار لینک کردم
مامان زکریا
1 دی 93 14:01
سلام عزیزم ان شالله نی نی نازتو صحیح و سالم به دنیا بیاری و همه ی این سختی ها تموم بشه
نوشین
پاسخ
سلام مامان زکریا قربونه محبتت انشاا... این سختی ها به زودی تموم بشه
مامانی
4 دی 93 9:23
سلام نوشین جون خوبی؟ نی نی ناز خوبه خوبه خدارو شکر چیزیت نمونده به سلامتی دیگه به اخراش رسیدی..
نوشین
پاسخ
ممنونم عزیزم خدا رو هزار مرتبه شکر شما خوبی؟دوقلوهات خوبن ورجه وورجه میکنن
مامان ریحان
4 دی 93 12:38
سلام احوال مامان و نی نی چطوره؟
نوشین
پاسخ
سلام مامان ریحانه جون شکر خدا شما چطورید؟دخملی خوبه؟
مامان ریحان
6 دی 93 10:35
سلام نوشین جان، چرا آپ نمیکنی دیشب این دختری جیگل نذاشت بخوابم حسابی به معده ام فشار میاره همین که دراز می کشیدم اسید معدم میزد بالا دیگه چیکار کنیم جای دخترکم تنگه مجبوره با سر نازش به معده مامانش فشار بیاره ، فدای سرش
نوشین
پاسخ
سلام عزیزه دلم راستش هم حوصله ندارم هم اینکه فردا که میخوام به امید خدا برم چکاب بعد میام مینویسم .قربونه این دخملی طفلی ها چقدر اذیت میشن جاشون تنگ شده .برای منم انقدر بد جور اسید معدم ترش میکنه که دیونم میکنه چند روزی هم هست که خوابم داغونه از 3نصف شب خوابم نمیبره همین جوری میشینم تو جام
مامانی و بابایی دخمل طلا
6 دی 93 17:26
سلام نوشین جان از بازدیدت متشکرم خیلی خوشحالم کردی لینکت می کنم انشاالله نی نی گل خاله هم سالم دنیا بیاد منتظر حضور گرمت هستم
نوشین
پاسخ
خواهش میکنم گلممنم شمارو لینک کردم مرسی از دعا قشنگت
مامانی و بابایی دخمل طلا
7 دی 93 15:10
عزیزم نگران نباش از این دوران لذت ببر انشاالله نی نی مونم به سلامتی دنیا می یاد و میاد بغل مامانی مهربونش
مامانی و بابایی دخمل طلا
8 دی 93 15:44
سلام نوشین جان چه خبر؟ خوبی ؟ نی نی گلمون خوبه؟
نوشین
پاسخ
پانیذ
9 دی 93 13:22
سلام مامانش الهی که نی نی خوشگلت سر موقع و سلامت و سالم بیاد تو بغلت و همه چیز خوب پیش بره. ان شاالله که به زودی صدای گریه و خنده و بارزیش بپیچه تو خونه عزیزم. خوش به حالت که نی نی نزدیک اومدنشه. پیش منم بیا. منم منتظر نی نی هستم.
نوشین
پاسخ
حتما عزیزم ممنون از حضورتون
مامان ریحان
9 دی 93 16:25
نوشین جون رفتی دکتر؟ قرار بود بیای بنویسی
مهربوون
10 دی 93 16:19
29 هفتگی نی نی مباررررک عزیزم ایشالا که زودی این روزها بگذره و ب سلامتی بغلت بگیری
نوشین
پاسخ
مرسی گلم
مامانی و بابایی دخمل طلا
12 دی 93 11:18
سلام نوشین جان خوبی عزیزم کجایی خیلی وقته آپ نشدی خوبی عزیزم نی نی خوبه مراقب خودت باش
نوشین
پاسخ
مامان ریحان
14 دی 93 18:02
کجایی نوشین جون؟ خوبی؟ نی نی خوبه؟
نوشین
پاسخ
سلام عزیزم تو رو خدا ببخش که دیر اومدم بیمارستان بستری بودم
مامانی
15 دی 93 13:34
سلام نوشین جون خوبی نی نی خوبه؟خبری ازت نیست کجایی؟خوش میگذره
نوشین
پاسخ
نه عزیزم چه خوشی تو رو خدا ببخش که دیر اومدم بیمارستان بستری بودم
مامانی و بابایی دخمل طلا
17 دی 93 10:36
الهی من چه می بينم ز احمد،
چه زيبا منظری دارد محمد(ص)،
مبارك بر علی و دخت احمد،
طلوع صادق(ع) وجشن محمد(ص).
میلاد 2 نور مبارک
 التماس دعا
نوشین
پاسخ
محتاجیم به دعا ممنونم
مهربوون
19 دی 93 12:19
وااای خانومی خدا بد نده ..برای چی بستری ؟
نوشین
پاسخ
عزیزم به خاطر فشارم بستری شدم
مهربوون
21 دی 93 18:59
الان خوبی نوشین جووون ؟ نی نی چطوره ؟ آرزوی سلامتی دارم برات
نوشین
پاسخ
مهربوون
22 دی 93 10:27
عزیززم میدونم که نگرانی اما نگرانیت و کم کن که استرس همه چیز و خراب میکنه و کاری پیش نمیبره ... نی نی کوچولوووو دوست داریمممممم... تکون بخور که دل مامانی نگیررره ...نبینم ناراحت باشی نوشین جووون....
نوشین
پاسخ
قربونت عزیزم ممنونم که دلگرمی میدی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی ناز می باشد