❀پسر گلم آقا نویان❀❀پسر گلم آقا نویان❀، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 10 روز سن داره
❀زندگی مامان و بابا❀❀زندگی مامان و بابا❀، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

نی نی ناز

عزیزه دلم

1393/2/25 17:46
نویسنده : نوشین
247 بازدید
اشتراک گذاری

ای زمین 

ای آسمان

بدانید با همه وسعتتان نمی توانید حس ناب مادرانه را لمس کنید

حتی یک دختربچه نیز عاشق مامان بازیست

یعنی عاشق همان لطافت مادرانه ... دست های مادرانه و حس ناب مادری

عزیزکم

من با وجود تو مادر می شوم و آمدن تو لطف بزرگ خداوند خواهد بود و لایق دانستن خودش

دلم به آمدنت ، لمس کردنت روشنه خوشگلم

وروجک مامان

خیلی دوستت دارم

 

 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

a
25 اردیبهشت 93 17:50
آموزش آمیزش
فاطمه ع
28 اردیبهشت 93 20:16
دلت انشاا.. همیشه روشن باشه گلم به همین زودی نی نی میــــــــــــــــــــــــــــــاد
نوشین
پاسخ
فدات شم عزیزم ممنونم انشالله
زمزمـــ♥ـه محبـــ℘ــت
3 تیر 93 1:42
چقدر بچه دار شدن سخت شده دلم گرفته بود وبتو دیدم چقدر آروم میشم ابجی جوووووووونم انشالله خدا یه فسقلیه کوچولو به من و شما بده بگو ایشاللهههههههههههههههههههههههههههه تا صداش به خدا برسه ابجیم بهمون بده ابجی من همیشه به وبت سر میزنم اروم میشم باور میکنی ؟
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی ناز می باشد