❀پسر گلم آقا نویان❀❀پسر گلم آقا نویان❀، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 10 روز سن داره
❀زندگی مامان و بابا❀❀زندگی مامان و بابا❀، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

نی نی ناز

حرف دل مامانی

1392/12/20 12:59
نویسنده : نوشین
282 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم گلم 9روز بیشتر نمونده تا تحویل سال جدید ولی شما هنوز

نیومدی عزیزم امسال خیلی چشم انتظارت بودم ولی ...امسالم منو بابایی دو

نفری کنار سفره هفت سین میشینیم و مثل همیشه بازم دعا میکنم تا شما

بیایی هنوزم مثل گذشته امید دارم به اومدنت و روزهام با داشتن همین امید

می گذره راستی مامانی جونم ما یه 10روزی میشه اسباب کشی کردیم

اومدیم خونه جدید عسلم نمیدونی چقدر خونمون قشنگه فقط شما رو کم داره

که بیایی با شیطنتات اون از سوت وکوری در بیاری وقتی برای اولین بار اومدم

تو این خونه ازخدا خواستم که  این خونه برامون اومد داشته باشه وشما هر چه

زودتر بیایی عسلم من خرافاتی نیستم ولی بازم دست خودم نیست به هر

چیزی که میشه امیدوار بود به اومدنتون دل خوش کردم گلم امروز یه روز مهم

دیگه هم هست تو 20اسفند ماه سال88منو بابایی با هم عقد کردیم 

خیلی روز

خوب و شادی بود خیلی خوشحال بودمанимашки عزیزه مامان من بابایی

رو خیلی

دوست دارم هر وقت غصه نبودن شما رو میخورم میگه عزیزم غصه نخور هر

وقت وقتش بشه ما هم نی نی دار میشیم بعد من آروم میشم فقط برای چند

روز مگه میشه به شما فکر نکنم امیدوارم سال جدید برای همه و بعد برای ما

سال خوبی باشه آمین خدای مهربون

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (12)

مامان محیا(ارام جانم)
21 اسفند 92 10:10
واقعا از ته ته دل دعا میکنم سال نو ب بهترین آرزوت برسی دوست خوبم
نوشین
پاسخ
ممنونم عزیزم همچنین شما
مریم مامان دیبا
23 اسفند 92 16:34
عزیزم بهترین ارزوها رو در سال نو برات دارم ایشالا بزودی خبر خوش بارداریت رو برامون می نویسی و ما رو خوشحال می کنی. لحظه تحویل سال از ته دل برات دعا می کنم
نوشین
پاسخ
فدای تو مامان دیبا ممنونم امیدوارم دعایه شما قبول بشه
♥مامان متین جون♥
26 اسفند 92 17:20
سال نو مبارکایشالا امسال 3نفره شدنتونو جشن بگیری
نوشین
پاسخ
فدای مهربونیات
مامان محیا(ارام جانم)
27 اسفند 92 14:12
دم همه اونایی که تو خونه تکونی دلشون ما رو دور نریختن گرم ما هم سعی می کنیم زیاد جا نگیریم! سال نو مبارک
نوشین
پاسخ
ممنون گلم سال نو شما هم مبارک
ساناز
27 اسفند 92 20:00
یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبرالیل و النهار یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال حلول سال نو و بهار پرطراوت را که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت می باشد را تبریک و تهنیت عرض نموده و سالی سرشار از برکت و معنویت را ازدرگاه خداوند متعال و سبحان برای شما دوست عزيزم مسئلت مینماییم كارت تبريك من براي شما http://s5.picofile.com/file/8117311626/81_2_.jpg
نوشین
پاسخ
مرسی آجی جون سال خوبی داشته باشید
سمیرا
28 اسفند 92 13:52
سلام نوشین جونم خوبی عزیزم خونه نو و سالگرد عقدتون مبارک باشه ایشالا توی خونه جدیدتون توی سال جدید خبرای خوب ازت بشنویم من همیشه برات دعا میکنم که به حاجتت برسی عزیزم مطمئن باش سال دیگه رو با یه فرشته کوچولو توی بغلت سر سفره هفت سین میشینین بهارتون مبارک ایشالا سالی خوب و پر برکت داشته باشین
نوشین
پاسخ
قربونت بشم سمیرا جونم ممنونم از دعایه خوبت مهربونم سال دیگه هم شما 3نفری میشید هر چند الانم هستید
مامان هلیا
28 اسفند 92 13:53
سلام...............$$$...............................................$$$ ...........$$$...............................................$$$ .................................................................... ....$$$..........$$$$.......$$.............$$$$.......$$ ...$$$.........$$...$$.....$$............$$...$$.....$$ ...$$$$$$$$$$$$$......$$............$$$$$......$$ .................$$........$..$$........$..$$........$..$$........$ ...................$$$$$$....$$$$$$.....$$$$$$....$$$$$$ ......................$$$.........$$$..........$$$..........$$$ ..................................... ....................................$ .....................................$$ ...............................$$.....$$$$$$$$$$$$ ...............................$$.........................$ ...............................$$......................$$ ................................$$...................$$$ .....$$$$........$$$.......$$.......$$........$$$....................$ ...$$...$$......$$$.........$$.....$$.........$$$....................$$ ...$$$$$$$$$$$$$$$$$$$.....$$...........$$$$$$$$$$$$$$$ ..........................................$$........$ .........................$$$.............$$$$$$ .........................$$$................$$$
الهام مامان امیرعلی جیگر
28 اسفند 92 13:57
سلام عزیزه دلم. سال نوتون مبارک باشه گلم وب امیرعلی باکلی مطلب و عکس جدید آپه/ یه سر بزن و کوچولومو خوشحال کن. نظرهم فراموش نشه
نوشین
پاسخ
ممنونم عزیزم همچنین برای شماالان میام
مامان محیا(ارام جانم)
1 فروردین 93 11:07
عیدت مبارک دوست مهربونم
نوشین
پاسخ
قربونت مامان محیا عزیزم عید شما هم مبارک
مامان هلیا
5 فروردین 93 11:00
سلام عزیزم ، مگه نگفتی سال 88 عقد کردین ، پس چرا سن شمار بالای وب 5 سال نشون میده
نوشین
پاسخ
نه عزیزم من سال 87عقد کردم 20اسفند هم بود
مامان محیاآرام جانم
7 فروردین 93 15:09
دکتر راست می گفت که "روی"برای سلامتی مو مفید است...از من که روی بر گرداند موهایم همه سفید شدند!!!
مامان ال ای
25 اردیبهشت 93 18:41
امید وارم به زودی عکس یه نی نی خوشگل تو وبلاگت بیاد
نوشین
پاسخ
ممنونم عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی ناز می باشد