❀پسر گلم آقا نویان❀❀پسر گلم آقا نویان❀، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره
❀زندگی مامان و بابا❀❀زندگی مامان و بابا❀، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره

نی نی ناز

دل تنگی مامانی

1392/10/29 8:20
نویسنده : نوشین
189 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزه دلم نمیدونی مامانی چقدر دلش برای شما تنگ شده دوست داره کنارش باشی بغلت کنه

بوست کنه ولی شما نیستیگریهعزیزم من خیلی غصه شما رو میخورم نمی دونم.

یعنی میشه یه روز منم

مامان بشم و شما بهم بگی مامان جون بعضی وقتا که فکر می کنم

به شما میگم نکنه خدا نکرده شما هیچ

وقت پیشم نیایی گریهگریهیه دفعه غصه همه دنیا میاد تو دلم

ای کاش همه چیز یه جور دیگه بود و شما

پیش من بودی ولی خوب فعلا خدا نخواسته و من منتظر شما هستم دوست دارم عزیزمناراحت

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

سمیرا
2 بهمن 92 16:30
نوشین جونم ایشالا به زودی این انتظار تموم میشه نگران نباش عزیزم مطمئن باش که این انتظار حتما یه حکمتی داره مامان نوشین جون مواظب خودت باش
نوشین
پاسخ
فدات بشم عزیزم ممنونم خیلی سخته
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی ناز می باشد