❀پسر گلم آقا نویان❀❀پسر گلم آقا نویان❀، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره
❀زندگی مامان و بابا❀❀زندگی مامان و بابا❀، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره

نی نی ناز

دختر پنج ساله

1392/12/3 17:40
نویسنده : نوشین
531 بازدید
اشتراک گذاری

 

مردی دیروقت ، خسته از سر کار به خانه بازگشت . دم در دختر پنج ساله اش را دید که در انتظار او بود.

سلام بابا می توانم یک سئوال از شما بپرسم ؟

بله حتماً! چه سئوالی ؟

بابا شما برای هر ساعت کار چقدر پول میگیرید؟

مرد با ناراحتی پاسخ داد: این به تو ارتباطی ندارد ! چرا چنین سئوالی میکنی؟ 

فقط می خواهم بدانم!

اگر لازم است بدانی ، بسیار خوب! می گویم : ۲۰ دلار!

دختر کوچک در حالی که سرش پائین بود آه کشید . بعد به مرد نگاه کرد و گفت : می شود ۱۰ دلار به من قرض بدهید ؟

مرد عصبانی شد و گفت : اگر منظورت برای پرسیدن این سئوال فقط این بود که
پولی برای خریدن یک اسباب بازی مزخرف از من بگیری کاملاً در اشتباهی ،
سریع به اتاقت برگرد و به این فکر کن که چرا اینقدر خود خواه هستی ؟ من هر
روز سخت کار می کنم ، و وقتی برای چنین رفتار های کودکانه ای ندارم!
دخترک آرام به اتاقش رفت و در را بست .
مرد نشست و باز هم عصبانی تر شد : چطور بخودش اجازه می دهد فقط برای گرفتن پول از من چنین سئوالاتی کند ؟
بعد از حدود یک ساعت مرد آرام تر شد و با خود فکر کرد شاید با دختر کوچکش
خیلی تند و خشن رفتار کرده است . شاید واقعاً چیزی بوده که او برای خرید
آن به ۱۰ دلار نیاز داشته است. بخصوص آنکه خیلی کم پیش می آمد دخترک از او
پول در خواست کند .
مرد به سمت اتاق دختر رفت و در را باز کرد .
خوابی دخترم ؟
نه پدر بیدارم !
من فکر کردم شاید با تو خشن رفتار کردم . امروز کارم سخت و طولانی بود و
همه ی ناراحتی هایم را سر تو خالی کردم . بیا این ۱۰ دلاری که خواسته
بودی!
دختر کوچولو نشست . خندید و فریاد زد : متشکرم بابا ! بعد دستش را زیر بالشش برد و از آن زیر چند اسکناس مچاله شده در آورد.
مرد وقتی دید دختر کوچولو خودش پول داشته ، دوباره عصبانی شد و با ناراحتی
گفت : با اینکه خودت پول داشتی دوباره چرا درخواست پول کردی ؟
دخترک پاسخ داد : برای اینکه پولم کافی نبود . ولی حالا من ۲۰ دلار پول
دارم . آیا می توانم یک ساعت از کار شما را بخرم تا فردا زودتر به خانه
...
بیایید ؟ من شام خوردن با شما را خیلی دوست دارم ....
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی ناز می باشد