❀پسر گلم آقا نویان❀❀پسر گلم آقا نویان❀، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره
❀زندگی مامان و بابا❀❀زندگی مامان و بابا❀، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره

نی نی ناز

شعر باغبان

1392/11/13 12:31
نویسنده : نوشین
373 بازدید
اشتراک گذاری

من دوست دارم باغبان باشم

در هر زمینی گل بکارم

صدها گل یاس و شقایق

آلاله و سنبل بکارم

هرجا زمینی خشک و خالیست

با دست من آباد گردد

از دیدن گل های زیبا

دلهای غمگین شاد گردد

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

شهرزاد مامان آریابد
15 بهمن 92 16:20
سلام نوشین جان من در حال خواندن مطلب در وب یکی از دوستان بودم که به طور اتفاقی با وب شما آشنا شدم اول متوجه جریان وب نشدم و کمی بیشتر مطالعه کردم شاید باورت نشه ولی تا به حال انقد خالصانه از ته دل برای کسی دعا نکرده بودم ایمان دارم که به خواسته ات میرسی و خدای مهربون یه نی نی ناز و خوشگل و همین روزا بهت هدیه میده
نوشین
پاسخ
ممنونم عزیزم امیدوارم
مامان هانا
26 اسفند 92 0:40
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی ناز می باشد