❀پسر گلم آقا نویان❀❀پسر گلم آقا نویان❀، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره
❀زندگی مامان و بابا❀❀زندگی مامان و بابا❀، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره

نی نی ناز

امروز هلیا جون زمینی میشه

1392/11/8 9:08
نویسنده : نوشین
457 بازدید
اشتراک گذاری

سلام صبح زیبایه همگیتون بخیر

امروز خبر دار شدم یکی از دوستای عزیزم داره

نی نی کوچولوش میاد پیششقلبقلبماچ

مامان نفس خیلی برام عزیزه ماچماچراستی یادم رفت بگم

اسم دختر نازشونم هلیا انتخاب کردن خیلی زیباستقلب مگه نه 

مامان نفسه گلم امیدوارم زایمان راحتی امروز داشته باشی 

از شما دوستان گلم خواهش می کنم برای مامان نفس و

دخملی نازش دعا کنید ممنونتونم امروز مامان نفس و هلیا جون و بابای 

هلیا جونم میشن یه خانواده سه نفره هورا مبارکههوراهوراهورا

این گل زیبا رو پیشاپیش تقدیم می کنم به مامان نفس جونمماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان متین جون
10 بهمن 92 13:44
سلام خانومی.مبارکشون باشه....ایشالا همه به ارزوشون برسن
مامان هلیا
19 بهمن 92 23:22
سلام نوشین جووووووووونم ، الهی قربونت برم که اینقده با محبتی واقعا شرمنده مهربونیاتم گلم ، ان شاا... نی نی کو چولوی شما هم زود زود به دنیا میاد و با هلیای من دوستای خوبی میشن . همیشه به یادتم عزیییییزم بازم ممنونم که به یادمون بودی ، از خدا میخوام روزی برسه که من خبر زمینی شدن فرشته شما رو به دوستام بدم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی ناز می باشد