❀پسر گلم آقا نویان❀❀پسر گلم آقا نویان❀، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره
❀زندگی مامان و بابا❀❀زندگی مامان و بابا❀، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 25 روز سن داره

نی نی ناز

مهر مادرانه

1392/9/2 11:46
نویسنده : نوشین
213 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم شادیه زندگیمقلبنور چشمم,نفسم

امروز اولین باری بود که بابایی به من گفت

که من خیلی دختر دوست دارم عزیزم خیلی ناراحت شدمناراحت

نه به خاطر این که گفته بود دختر نه,برای اینکه می دونم

بابایی هم دوست داره یه نی نی داشته باشه ولی هنوز

خدا نخواستهدل شکسته و از همه بدتر این که عزیزم من کاری ازم

بر نمی یاد به جز این که تقدیر خدا رو قبول کنم عزیزم

از خدا خواستم که اگر من گناهی کردم در درگاهش لااقل

دعاهای بابایی رو قبول کنه و به ما شما رو بده گلم خیلی

دوست دارم بیا من و بابایی رو خوشحال کنبغل

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان نفس
2 آذر 92 15:13
مامانی جون سلام ، ان شاا... خدا زود زود نی نی ناز رو بهتون هدیه میده ، شما هم میشین اینجوری
نوشین
پاسخ
ممنونم مامان نفس جون خدا کنه عزیزم ممنون که هستی و خوبه که تنها نیستم
زمزمـــ♥ـه محبـــ℘ــت
3 تیر 93 1:45
ایشالله خدا بهمون بده چراغ خونمون روشن بشهههههههههه نوشین جووون خیلی دوستت دارم غصه نخوری هااااااااااا خدا بهمون میده خوب و خوشگلشو عزیز دلم بهم امید میدی ممنونم عزیزم
زمزمـــ♥ـه محبـــ℘ــت
3 تیر 93 1:48
ابجی هیچ کسی نمیتونه کاری انجام بده خدایااااااااااااا بهمون یه دونه بده مثل بقیه مگه من با بقیه چه فرقی دارم ابجی ممنونم که میزاری این وبت بیام دردل کنم سبک بشم من هر روز از غصه بچه گریه میکنم غصه میخورم ابجی یاد اون بچم میافتم غصه میخورم جگرم آب میشه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی ناز می باشد