❀پسر گلم آقا نویان❀❀پسر گلم آقا نویان❀، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره
❀زندگی مامان و بابا❀❀زندگی مامان و بابا❀، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 25 روز سن داره

نی نی ناز

هدیه آسمونی

1392/8/30 15:03
نویسنده : نوشین
250 بازدید
اشتراک گذاری

گل نازم سلام امروز هم اومدم تا برای زیباترین هدیه آسمانیم بنویسم عزیزم خیلی دلم برات تنگ شده همیشه دعا می کنم ,از خدا تو رو می خوام به خدا می گم خدا جونم به دل من یه نگاه کوچولو بنداز و این لطف بزرگ رو در حق من بکن و به نی نی من بگو بیاد پیش من می دونم که خدا صدای دلمو شنیده و به نی نی من گفته بیاد پیش من ولی نی نی شیطون من داره بازیگوشی میکنه و نمی یاد پیش مامانش عیبی نداره گلم هر چقدر زمان ببره باز هم منتظرت می مونم تا زمانی که خودت دلت بخواد بیایی پیش من زیباترین هدیه من ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان نفس
1 آذر 92 16:17
سلام نوشین جون خوبی عزیزم خدا ارحم الراحمینه ، مطمئن باش صداتو میشنوه و به نی نی کوچولو میرسونه منم همیشه به یادتم دوست من
نوشین
پاسخ
ممنونم مامان نفس جان خیلی خوبه که دوست های خوبی مثل شما پیدا کردم نفس جان شما پاکی و فرشته خدا تو دله شما هست برای من دعا کنید شاید دعای شما در حق من قبول بشه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی ناز می باشد