❀پسر گلم آقا نویان❀❀پسر گلم آقا نویان❀، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره
❀زندگی مامان و بابا❀❀زندگی مامان و بابا❀، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره

نی نی ناز

شروع نو

1392/8/27 19:00
نویسنده : نوشین
193 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نینی نازمن این وب رو برای شما باز کردم من هنوز منتظر اومدن شما هستم که بیایی و من رو خوشحال ترین مادر دنیا کنی عزیزم خیلی لحظه ها شده که دوست داشتم کنارم باشی ولی هنوز زمانش نرسیده که بیایی 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان پارمیس
27 آبان 92 19:16
انشاللهبه زودی حضورشو ببینی
الناز مامان مهیار
9 دی 92 12:15
روزی میرسه تو به فرشته کوچلوت برسی اونم به ارزوش برسه مادری مهربونی مثل تو پیدا کنه
نوشین
پاسخ
مرسی عزیزم یعنی میشه منم با تمام وجود حسش کنم
زمزمـــ♥ـه محبـــ℘ــت
3 تیر 93 1:53
من بچه رو حسش کردم ولی خدا بهم نداده هنوز این پستت را عاشقشمممممممممممممم چون پست اولیتو خودت قشنگ نوشتی وای خدای من اگه خدا به شما یکی به من هم یکی بده از بچمون حرف بزنیم ابجی چی میشه هااااااااااااااااااااا ایوللللللللللللللللللللللللللل ابجی اگه حامله شدیم با هم حرف خواهیم زد از بچمون بگیم چیه ؟ دختره یا پسره ؟ ؟؟؟؟ زمان حاملگیمون چه طوری سپری میشه ایشاللههههههههههههههههههههههه میشه ایشالله فقط از بچمون بگیم که چه میکنه شیطونه یا نه ؟
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی ناز می باشد